diumenge, 19 d’octubre del 2008

La campanya de publicitat de Nadal a preus de "crisis"

La situació econòmica de diferents sectors passa per un moment delicat, però el "marqueting, merchandising", és a dir, la promoció publicitària i les campanyes de publicitat sempre estan pensades per a recordar i agrair als nostres clients la seva participació en el negoci de les compres i vendes.
És doncs, un moment molt important per a poder presentar el nostre producte o serveis al client potencial del nostre entorn amb campanyes de suport publicitari, i per això, el reclam publicitari té un ventall molt ampli d'articles a preus competitius per a fer bon volum i/o regal promocional destacat més reduït amb detalls més originals o elegants en pressupostos més ajustats a la butxaca de cada negoci.
Un exemple de regals de reclam publicitari (un detall sempre és agraït i recordat) a bons preus són els bolígrafs de metall, plàstic, etc, que us presentem en aquesta i altres fotografies.
Consulteu els models que més us agradin i demaneu pressupost sense compromís a: